Tema: Re: Skalbimo mašinos variklis
Autorius: Gintas
Data: 2016-09-25 18:19:14
Mieles variklio sukimo momenta reguliuoja elektronikos blokas. Jame esantys kondikai ideti ne del grozio, o tam, kad tinkamai veiktu sis blokas. Sumazejus tu kondiku talpai, reguliatorius ima veikti netinkamai ir variklis ima vis sunkiau startuoti.

Dabar papasakok, kaip ten su tais tavo pazadais grazint savo dali valstybės skolos. Rasei, kad tau tai ner sunku.
Grazinai?