Tema: Re: Skalbimo mašinos variklis
Autorius: Gintas
Data: 2016-09-20 18:38:07
Pagal tavo idėjines paziuras priklausytu kartu su choru dainuot : "tevyne jei tave as uzmirsiu tegu nudziuva
mano desine, tegul liezuvis prikempa prie gomurio" ?......

Audio medziaga nuo
https://www.youtube.com/watch?v=CcI1SpIuEWY
~2:00

Kodėl Miele klausei? Todėl kad jinai vokiska. O kas gero ir vokisko-lietuviui priciupt garbės reikalas. Va, Memelio krasta priciupom, nakti zaliuosius zmogeliukus pasiunte. Dabar gausiai Klaipėda dziugina.
Cit: " Sausio 10 d. kariai su vokiškais šautuvais ir raiščiu ant peties su užrašu „MLS“ (Mažosios Lietuvos savanoris), perėjo sieną ir įžengė į Klaipėdos kraštą. "'
https://lt.wikipedia.org/wiki/Klaip%C4%97dos_sukilimas