Tema: Re: Laido ilgintuvas elektrinei vejapjovei pagal Fengshui
Autorius: Bronco
Data: 2016-06-06 17:34:49
On 2016-06-06 11:52, Kesha wrote:
> Sodyboje naudoju prailgintuvų galybę, net kartais vos ne iki 100m
> gaunasi pasijungti elektrinį grandininį pjūklą 2,2kW, laidai "firminiai"
> senukų 3x1,5mm, gaunasi dar iki 3-4 jungimų rozetėmis ir net įvertinus
> tai, kad realiai ten iki 1,5mm kvadrato nedatempiama ir varis viduje
> nekilmingas, bet pakanka.

Jaučiu, reikės gal iš viso nupirkti 50 m. 3x1.5 "kilmingą fokišką" ritę
ir nesukt sau velykinių, nes užvakar pamatavau, jog man 40m truputį per
mažai ilgio gaunasi :/ Reiktų bent 45-50 m.. Tai tektų arba durt dvi
rites ar papildomą palaidą kabelį "manevravimui" pirkt 15-20 m, kas būtų
ne Fengshui patogumo prasme. Be to, dar pažiūrėjau kiek sveria 40m 3x2.5
ritė "kilmingojo kabelio", tai nusprendžiau žmonos pagailėt :D