Tema: Re: Laido ilgintuvas elektrinei vejapjovei pagal Fengshui
Autorius: Bronco
Data: 2016-06-01 12:28:20
On 2016-06-01 02:26, Laimis wrote:
> Pasiimk kokį kalkuliatorių ir primesk. Pavyzdžiui:
> http://www.epanorama.net/index.php?index=calc_cable

O, už šitą kalkuliatorių ačiū ;) Pravers namų ūkyje :)

> Man susikaičiuoja, kad per 40 m ~2,5mm^2 versus ~1,5mm^2 laidininko
> varžos skirtumas ~0,3+ omo. Praktiškai tai reiškia turbūt kokių kelių
> procentų galios sumažėjimą. Yra kita problema: skaičiuoklė paremta
> kokybiškais laidais, o praktiškai tūlo pigaus kabelio nei skerspjūvis,
> nei vario kokybė dažnai neatitinka deklaruojamų, todėl su deklaruojamu
> 1,5mm^2 kabeliu per tokį atstumą rizikuoji pasodinti ir link ~10 V.

Ja ja, bet aš jei ir pirksiu, tai tik kokį nors vokišką padorų iš
amazon.de, tai neturėtų būti apgaulės. Senukuose ar Mokiveži tai net
nebandyčiau šito daikto pirkti, nes kaina tai kaip už gerą, o kas viduje
neatspėsi.

> Kitas niuansas: suvyniotoje kompaktiškoje ritėje 1,5mm^2 kabelis jau
> gali nemenkai įkaisti, nes su kilovatu+ apkrovoje jame išsiskirtų ~20+W
> šilumos (maždaug dvigubai daugiau, nei 2,5mm^2 kabelyje).

Tai šitas reikalas turėtų būti dalinai sprendžiamas laikantis taisyklės,
jog ritę privalu visą išvynioti prieš naudojant. Tam ir turėsiu 20m ir
40m rites.