Tema: Re: Laido ilgintuvas elektrinei vejapjovei pagal Fengshui
Autorius: Bronco
Data: 2016-05-31 16:30:19
On 2016-05-31 16:03, Sail wrote:
> O is praktikos yra taip - turiu zoliapjove max gaingumo bosch'ine. Pjaunami
> plotai dideli, tad jungiama per 50 metru senukini prailgintuva 1.5
> skersmens, ir nuo rites jau 20 metru papildomo kabelio 2.5 skersmens. Rite
> net neisvyniojama pilnai.

Realiai, tai visaip veikia :) Šio metu turiu "teisingą" fokišką ritę 20m
su 3x2.5, o toliau jau jungdavau bile ką ir bile kaip, tikslu norimas
pjovimo vietas pasiekt. Buvo ir elementarių "senukinių" ilgintuvų su
nenuspėjamo skersmens laidais pajungta. Veikė.

Bet dabar vietoj senos 1000w žoliapjovės nupirkau 1500w, tai kartą jau
irgi taip pjoviau, bet kažkaip ta visa šūdina konstrukcija didelio
pasitikėjimo nekelia. Manau, reikia susitvarkyt žmoniškai.

O dėl ritės, tai aš net nesuprantu kaip be jos? :/ 40 m voratinklį
kaskart paprastuoju būdu išvyniot ir paskui suvyniot perspektyvos nežavi...

Na o bet tačiau, liko neatsakytas mano klausimas dėl 10m 3x1.5 ilgintuvo
laido.

Tarkim, perfrazuosiu klausimą kitaip: jei jau paskutiniai 10 metrų
ilgintuvo bus 3x1.5 laidas, tai tada gal nėra prasmės ir iš 40m 3x2,5
ritės ?? Blin, jau primiršau fizikos kursą apie laidų skerspjūvio
santykį ir skirtingų laidų sujungimo pasekmes :) Kas nors paprotinkit, ačiū.