Tema: Re: Svieciantys dazai
Autorius: Levas
Data: 2016-03-14 23:30:08
taip, galima. Bet negalima palikti spresti apie "vietos ten sociai"
vairuotojams ar kegliams.  Nes tada pasidaro ypac paslankus tie skaiciai.

Tas pats ir su statymu po zenklu ar cia "beveik zenklas negalioja". Cia
man patinka, kaip buvo rodos man Italijoje. Pastaciau ir biski uz
stovejimo ribu islindo auto snapas. Dede policininkas paprase patraukti
tuos 10cm. Gal jei buciau vietinis, tai kogero iskarto uzbilietuotu.

As uz istatymu virsenybe. Ir kad galiotu visiems.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt