Tema: Re: Svieciantys dazai
Autorius: MRT
Data: 2016-03-10 22:26:20
> nea. Yra toks kaip ir supratimas, kad saligatviai yra pestiesiems, gatve automobiliams. Ir iskarto, pasakymas "nu kad nera kur
> statyti" negalioja. Paprasciausiai tai taisykliu laikymasis.
>
> Jei pradesim siuos bezpredelus, tai tiesiu taikymu iki rusu lygio ir atgal i 90-tuosius, kai buvo viskas pagal poniatijas. Ir net
> jei tai "ispirktos" vietos is savivaldybes.

na as galvojau, kad gal koks zenklas yra.. tipo leidziantis statyt ant saligatvio..
pasivazinejau su google streetu ir maciau ten tik draudziancius sustot A juostoj zenklus..
mano tolerancija totaliai toleruoja tik kurjerius ant saligatviu..
o ten toks jausmas nuo 8-17 gali stovet pardes darbuotojo kibiras..

apeit kaip ir nesunku (kaip ir koki nors suns suda ant saligatvio,
ypac jei ji pastebi pries ilipdamas i ji), bet jei kokia Kegliene vezimelyje
Kegliuka isveztu, tai toks jausmas, kad jai gali tekti pavaidint "autobusa"..
Kad butu idomiau - atitvarai neleis staigiai uz 5m grizt ant saligatvio..

PS. va sita bug'a ypac smagu butu apeit:
https://www.google.lt/maps/@54.8985948,23.9037886,3a,30y,120.77h,81.14t/data=!3m6!1e1!3m4!1sN9QLhYNtkTJEGzn1koJ3XA!2e0!7i13312!8i6656
arba jis gerbia "neuzstatykite vartu" arba paliko vietos
"beveik neblokuojant vartu dar vienam pacukui prisiparkuot is desines"..