Tema: Re: Svieciantys dazai
Autorius: Levas
Data: 2016-03-13 18:22:26
oprie ko tai?

Man nepatinka tokia mintis "vietos ten sociai". Kam sociai? Kad
kazkokios zabegalavkos darbuotojai patogiai auto laikyti? O kada buna ne
sociai? 50cm? 1m?

Nori atgaivinti miesto centra? Labai paprasta- visas nesamoningas
institucijas iskelti kur nors i silainius: teismus, kaleimus,
savivalgybes filialus, seniunijas, zemetvarkas, mokesciu inspekcijas,
archyvus, bybis zino kokius tai projektavimo institutus ir panasiai.
Sumazes miesto centre "cinovniku" atsiras ir kur auto pastatyti ir kur
kavinuke ar kokia idomia parduotuvyte. Tik nereikia tu monstrisku batu
parduotuviu. :)

--
Bye, Levas

--