Tema: Re: Galios didinimas sodų bendrijoje
Autorius: monaxas
Data: 2009-05-27 06:45:44
Tai reik plyteles lupt, sienas daužyt, kad dar vieną kitą gyslą pratempt. Sukčiaut aš nelinkęs, nors iš kitos pusės, galios suvartoju tiek kiek suvartoju. O asimetrija... Tai tada reik draust vienfazius įvadus. ir namus ne bilekaip ant fazių kabint, o pagal suvartojamą galią.

O gal aš neteisingai įsivaizduoju: man atrodo, kad apkrova bet kuriai fazei neturi viršyti 16A, tada suveikia apsauga, ar ten bendrai kažkaip magnetiškai surišta ir viršyt 16A ant vienos fazės galima, jei ant kitų nėr apkrovos?