Tema: Re: Galios didinimas sodų bendrijoje
Autorius: Evaldas
Data: 2009-05-24 17:46:36
Nori papasakosiu kas bus kai pakeisi automata i galingesni ?
O bus taip, dabar kavos neverdam, nes kaimynai Jonas ir  Petras (jau
patobuline automatus) skalbia, plauna indus ir maudosi duse.
Jei dabar virsiu kava isleks nakum visos oro linijos saugiklis arba sudegs
laidai ir sedesim be elektros savaite.