Tema: Re: Galios didinimas sodø bendrijoje
Autorius: bleketas
Data: 2009-05-24 20:48:11
nu ka as zinau. naudojam mes ir virsu ir orkaite, pas mus atskirai, orkaite
padidinta pusantro plocio. virsuj naudojam kartais ir 3 skyles (4pagedo) ir
nieko ten netruksta mum tos galios.

Tiesiog, as suprantu kad jei truktu tai ok didinam ta galia man neparke. bet
jei viskas valit, orkaite naudojam tai jei yra tarifas orkaites tai kodel jo
nepajungt.

Tuo labiau kai dar rst nebuvo net buvo rastas kad papildomus 3kw pajungtu
kai palepes projekta pasidarem, bet itariu dabar tas popiergalis negalios :(