Tema: Re: uzveskit ant kelio vienam projekteliui
Autorius: Sail
Data: 2016-01-14 14:50:00
Na ne visai taip temperatura nesvarbu.

Mano katilas duju generacinis su varikliu. Jei nusprende neuzsikurt, reik
gaudyt temperaturos pokyti per laiko tarpa. Dabar aliarmas buna, jei atsala
6 laipsniais per minute, bet tai aisku konfiguruojamas dydis.

Be to, pagal dumu temperatura akivaizdziai matosi, kaip vyskta degimo
procesas, kada reik primesti malku ir pan.

Termopora kamine jau pora metu ir be pasekmiu. Tiesa ten temperatura retai
200 virsija.