Tema: Re: uzveskit ant kelio vienam projekteliui
Autorius: Sail
Data: 2016-01-12 13:55:21
Nezinau kuo tau keramine gilze pades. Gausi inertiskesni davikli ir tiek,
kas nera ypac gerai, jei reikia matuot katilo su venitliatorium uzgesima.

Pas mane temperaturos rodmenys irgi sokineja laipsniu - dviem. Pabandzius
izeminti termoporos laida isvis bardakas prasideda.
Va taip kabinedamas kondensatorius metodom naucnogo tyka daug maz privedziau
iki proto.