Tema: Re: uzveskit ant kelio vienam projekteliui
Autorius: Night
Data: 2016-01-14 14:45:33
Pas mane tam reikalui PT1000 nerzaveikos kapsuleje prie kamino indeklo
priklaustas ir vatos gabalu uzklotas. Juk tikslios dumu temperaturos
matuoti nera prasmes, svarbu dega/nedega, t.y. >200 laipsniu <100
laipsniu zinoti. Pries tai buves PT1000 kinietis kamino viduj vos pora
menesiu istempe. Dabartinis uz brangiai is Auregio, bet panasu, kad
laidai kokie tai nedegantys :)