Tema: Re: auto akumas
Autorius: svyt
Data: 2016-01-05 10:32:45
Pries penkmeti ad zvakes man meistras nupirko, pries pirkdamas
 sako- (kainos mazdaug) galiu kinietiskas uz 10 litu, AD uz 20, ir
 kazkokias super duper po 30 litu. Nu sakau dek tas po 20, kai
 atveze ant visu made in china uzrasas.
Tai tik prekybinis vardas
 ir atrodo lietuviskas, itariu toks pats lygis kaip
 acme.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----