Tema: Re: auto akumas
Autorius: Kurmis
Data: 2016-01-04 23:02:56
arba zmogai pamirsta bent karta ar du per metus pilnai pasikrauti... kolega
dar buvo pastebejas kad elektrolito pasitaiko maziau nei numatyta. tai
isdziuna kiek greiciau. bet jei yra garantija, tai kaip ir dzin. svarbu
starteris su geniku dirbtu kaip priklauso, tia ir leisgyviai tie akumai
dirba.
Kurmis