Tema: Re: auto akumas
Autorius: eMJei
Data: 2016-01-04 11:19:57
Mano auto 2003, tai tikrai pagalvoji ar verta itin gero kuris laikys 7
metus. Dabar darau taip, imu pigiausia imanoma NAUJA akumuliatoriu
atitinkanti masinos reikalavimus ir ismatavimus. Jau kelis kartai vis
prireikus pigiau nei aleksoto turguje nerandu. Kainu skirtumas nuo bet
kokiu parduotuviniu su bet kokiom akcijom tikrai zymus.

Kita vertus, jeigu automobolis aukstesnes klases su daugybe prigrustos
elektronikos ir pan. tada turbut verta dometis ausktesnes klases.

Pacios brangiausios batareikos AA Energizer Ultimate Lithium mano sena
pentaxa veidrodinis privercia tiesiog skristi:) + jos gal 2x lengvesnes
uz alkaline (kai dedasi 4 vnt ir palengveja fotikas) -  mintis tokia kad
patys geriausi akumai gal ir neblogai, reik ziuret ar konkreciam auto
jis tikrai reikalingas.