Tema: Re: sovietinis daugiabutis; el. instaliacija; dėžutės; rozetės; rekomendacijos
Autorius: Laimis
Data: 2015-11-01 01:05:00
On 2015.10.31 23:16, cD-r0m rašė:
> Nebent nori užsiimt dideliu remontu pas uošviją, neprasidėčiau.. Dar
> Marius Mills minėtam variantui galima panaudoti dėžutes su nupjautu
> dugnu arba sudėtingesnis variantas - priklausomai nuo rozečių formos
> įgręžti į dėžutės dugno kraštus skyles, įkišt kaiščius ir prikabint
> varžtais. Pageidautina žinot, kad gręžiamame gylyje nėra kitos rozetės :)

Dideliu remontu kaip tik ir nenoriu užsiimti. Sienų daužyti, kad būtų
galima ištraukti laidus ir padoriai pragręžti ir sumontuoti modernias
dėžutes, uošviai tuo labiau nenori; čia man kliūna, kad kaišiojama į
išklerusias, kone ant laidų kabančias rozetes iki pirmo incidento.
Mintis apie prisukimą dugninėje sienelėje man irgi buvo kilusi
(perimetrą aplinkui būtų galima fiksuoti ir kokiais klijais/mišiniu),
tačiau būtent to ir klausiu ar yra tokių dėžučių, kurios ten tilptų (70
mm netilptų).