Tema: Re: sovietinis daugiabutis; el. instaliacija; dėžutės; rozetės; rekomendacijos
Autorius: MRT
Data: 2015-10-31 02:09:58
> Tuo pačiu klausiu ir rekomendacijos dėl pačių rozečių: su Liregus
> draugauti ar neverta? Sau rinkčiausi brangesnes, bet matydamas, kaip ten
> jau kokius 15-20 metų tarnauja pigios lenkiškos ar velnias žino kokios
> pigios noname'inės rozetės, tai bevelyčiau nespjauti ir į Liregus.

be rozeciu perestroikiu ir atsizvelgiant i sovietine ju gausa,
tai ganetinai sueina dvigubos.. kazkurios Lireguso (pigesnes)
visai nieko.. labai nedaug islenda is sienos, be izeminimo
(vis vien ner).. kistukus laiko gan gerai..

http://www.e-senukai.lt/statyba-remontas/elektros-ir-apsvietimo-prekes/kistukiniai-lizdai-sviesos-jungikliai-remeliai/kistukiniai-lizdai/tinklo-itampos-kistukiniai-lizdai/kistukinis-lizdas-ikl10-003-delta-plius-liregus.html?shp=2&alist_tab=articles

> Naudojimo inensyvumas ganėtinai menkas. Piniginė reikalo esmė dėl vieno
> buto rozečių nėra reikšminga; jei su Liregus nereikia draugauti, tai
> draugausim su Schneider'iu, Legrand'u, net ir su Siemens'u. Bet pirma
> reikia susitvarkyti su jų fiksavimu.

Pinigine prasme negausiai, bet kapsi netgi tie liregusai.
Rozetems lireguso minusai man nelenda, o del jungikliu - gali pagalvot.
Tiesa, vienoj vietoj jungikliai sovietikuose praktiskai i viena susiveda

http://www.e-senukai.lt/index.php?stoken=3CA021F8&cl=eshop_detail_search_results&alist_tab=articles&clean_filters=1&sCategoryID=&cnid=---&sKeyWord=JUNGIKLIS+SU+KI%C5%A0TUKINIU+LIZDU+BLOKAS+%28REML-RUPNICA%29&x=0&y=0