Tema: Re: sovietinis daugiabutis; el. instaliacija; dėžutės; rozetės; rekomendacijos
Autorius: Laimis
Data: 2015-11-01 00:55:57
On 2015.10.31 22:12, Marius Mills rašė:
> Žinau, kad nušvilps, bet tokioje situacijoje esu susidūręs ir išbandęs
> sekantį sprendimo būdą:
> Kerpi skardos apie 3 cm pločio (kiek rozetės kabliukai kabins į gylį) ir
> maždaug rozetės skylės perimetro ilgio juostą. Susuki ją ir kiši į
> skylę. Tvirtinamos rozetės ausys plečiasi ir remiasi į skardą, o skarda

Neblogas, manau, pasiūlymas, bet laidai ten sienose vertikaliai išlindę
iš viršaus ir/ar apačios, tai iš skardos apskritimo perimetro geriausiu
atveju bus koks pilnesnis pusapskritimis ar net atskiri du. O kita
vertus, net ir skardą kabliai spaustų gana mažame plote (paviršius
nelygus), nebent ji būtų ganėtinai standi/stora.

Standartinės dėžutės, kiek pasižiūrėjau, kažkur ~7 cm, o skylės sienoje
ten, panašu, mažesnės (gal ~65 mm). Kas žino, koks apskritai sovietinis
standartas? Buvo toks? Yra panašaus dydžio modernių dėžučių, kurias būtų
galima ten įkišti?