Tema: Re: Padekit pajungti BK kompiuteri prie TV Fotonas
Autorius: Arunas D
Data: 2013-09-01 11:14:39
sitas telikas turetu buti 3usct kartos. Funkcine schema :
http://sasoft.qrz.ru/___/radio/shemy/tv/ussr/ctv/3usct/3usct.htm
video sgnala is kompo reikia paduoti uz radio kanalo modulio, kur video
signalas iseina i spalvu moduli. Tokiu teliku schemu jau nebeturiu, bet
pagal:
http://www.mini-soft.ru/bemt/3usct.php
video signala reikia paduoti i spalvu modulio 1 kontakta, razjomas turetu
buti pazymetas kaip X6(A2).
Sitaip buvau Santaka pajunges prie teliko, turetu ir BK toks pajungimas
tikti. Aisku, jei BK isduoda moduliuota signala o ne video, taip nepajungsi.