Tema: Re: Padekit pajungti BK kompiuteri prie TV Fotonas
Autorius: Evaldas
Data: 2013-08-31 22:47:18
Be TV perdarymo t.y. be video iejimo arba RGB iejimo padarymo tokie
kompiuteriai prie teliko nesijungdavo.
Atseit buvo priedeliai su kuriais buvo galima jungti i TV antenos lizda, bet
per visa gyvenima as ju akyse nemates, nors kompiuteriu prie TV esu
prijunges ne viena desimti. (tik tai buvo ne tie niekam tike BK)
Kazkus voliojasi toks priedelis nuo vakarietisko kompiuterio, bet jei rasai,
kad nesugebesi pasidaryti video input tai nesugebesi ir to priedelio
atrinkti kas ten kur jungiais. O as tai tingiu.
Junk pie tikro teliko, su SCART jungtimi, o ne prie Fotono ir bus tau laime.