Tema: Re: Padekit pajungti BK kompiuteri prie TV Fotonas
Autorius: mantism-web
Data: 2013-08-31 22:57:17
Gal trumpai galit papasakot, kaip tas inputas darosi, gal be reikalo issigandau jo darymo.

? SCART uztektu perejima susilituot, ar dar kazkokiu priedeliu reikia? I RCA (tulpes) neitu susilituot perejimo? Nes turiu perejima is tulpiu i SCART, tai gal sakau panasu...

Kam reikalingas tas laidas is DIN5 i antena taip ir nesupratau, juolab kad signalas kartais pasigauna, tik labai blogos kokybes, per antena videka jungdavom ir Zilitona, maniau ir sitas eis.

O koki tu priedeli turi nelabai supratau, is DIN5 i ka perejimas ten?