Tema: Re: Kiek vertas naudotas "bliudas" su pasukimu?
Autorius: sail
Data: 2009-04-20 08:52:42
Na mano zinios is panasiu laiku. 1989 rusyne is poligono kurilkos, kur
karine parabole vietoj pelenines buvo, teko ta parabole pasiskolint
negrazinamai. Antena 1.5 metro, is dvieju veidrodziu sistemos dalis, bet is
bedos Sat TV tiko.

Tada tiuneris kontrabanda is lenkijos, ir po triju dienu gerimo ir antenos
sukinimo kolega astra pagavo. O ten - vajetau! - gal 25 kanalai. MTV tais
laikais ne riebius negrus prie masinu rodydavo, o muzika grodavo.
Ir filmneto "kodavimas" budavo sinchroimpulso pasalinimas.

Uz antenos galva 70 usd sumokejau, tai buvo keliu menesiu atlyginimas.

Nostalgija....

Jei pats antenas drozei dar 1987 metais, respectas, tada pati ausra buvo.