Tema: Re: Kiek vertas naudotas "bliudas" su pasukimu?
Autorius: sail
Data: 2009-04-17 14:07:07
Na taip, digi TV yra, bet nematau to palydovo. Siuo metu italu kalba siek
tiek slifuoju, tai daugiausia tenka makaronsciku kanalus ziuret.

Kadangi matau jau gaudaisi, linkiu sekmes palydovines tv srity. Geras
pasirinkimas.
As debilnu tautiniu kanalu su verkianciom bobutem seniai nebeziuriu, lieka
tik panorama bei ryto ratas is vietiniu.

"klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message

> rasiau postu zemiau, kad vakar pavyko (su gerb. hertz pagalba) "pasileist"
> Digi TV ant Intelsat 10-2. Discovery visa grupe, National, History,
TV1000,