Tema: Re: Kiek vertas naudotas "bliudas" su pasukimu?
Autorius: klausiu
Data: 2009-04-17 09:22:52
> Nori discovery - mano kukliom ziniom be sharinimo nepaziuresi, bent jau
> pagrindiniuose palydovuose atkoduojamu nerandu.

rasiau postu zemiau, kad vakar pavyko (su gerb. hertz pagalba) "pasileist"
Digi TV ant Intelsat 10-2. Discovery visa grupe, National, History, TV1000,
Private spice, ... anglu kalba, raktai kaip supratau keiciasi kol kas kas
~1-2 savaites. Nors rusu kalba man arciau "gimtosios", bet ir anglu nera
labai svetima. O rusisku keliolika nemokamu kanalu eina ant Hotbirdo lyg.
Ant Sirijaus LTV World yra. Nu ir pan. Taip kad dar kol kas galima issiverst
be sharinimo, dziugu.

> Rusiskai sis tas bus, ukrainieciu paketo gabalai ir keli pagrindiniai rusu
> kanalai.
> Vienzo pradzioj butinai ziurek i palydovu sarasus ir tarkis su zmonem, kas
> xaliavai matosi, tada nuspresi, reikia tau viso to ar ne.
> Jei vokieciu kalba moki ir reklama iskenti - tada vieni vartai, bus ir
> filmu, ir N24 kanalas ne blogesnis uz discovery. Vokieciai rulez
> palydovinej
> televizijoj.

gaila, bet vokieciu kalba man - pauksciu kalba :(

> O va anglu kalba xaliavai nieko gero nerasi.
>
> O del ofseto - kaip minejau, su paprastu ofsetu 4 galvas sudeti
> nesudetinga,
> as sumoviau jas ant 6 mm sriegto strypo, kuri islenkiau iki eikiamos
> formos,
> ir veikia jau daug metu.
>
> O va su daugiau nei 4 galvos jau pasidulkint reiks, arba 10 kanalu
> "daisika"
> pirkt teks, arba kurti dar ka nors, nes standartiskai 4 galvu perjungejas
> buna.

Tu perjungeju yra ir 8 ir daugiau galvu (Mikrovisatos atstovai bent turi 4
ir 8).