Tema: Re: reikaliukas su lazeriniu diodu
Autorius: Levas
Data: 2009-04-18 17:08:17
jei nori patikrinti tik imtuva, pasviesk su kitu IR saltiniu i ta fotodavikli.

20...100ns/1kHz tai labai jau didelis skirtumas- jei neklystu su nuliais 1/10000... 1/200000 ... Matyt labai silpnas lazeriukas.

O ir is kokio distancinio fotodiodas ir netiks, ten gi jie dazniausiai buna su integruotu stiprintuvu ir filtru. Pavieniai fotodiodai retenybe, o kad dar imtu MHz impulsus tau is viso. As kazkada ieskojau, tai tik vienas pin fotodiodas is elfos katalogo buvo priartejas prie tokiu charakteristiku.
O gal mes painiojam foto ir sviesos diodus?

O jei sviesos diodai visdelto is distancinio, tai dar reikia isitikinti ar pataikom i spektrus.

--
Bye, Levas