Tema: Re: reikaliukas su lazeriniu diodu
Autorius: Evaldas2
Data: 2009-04-18 09:07:02
Levas wrote:
> skaityk datasheeta, dali apie terperaturas ir silumines varzas. Dar tavo dioda reikes saldyti su kokiais peltje elementais. O siaip kiek skaiciau, ilgalaikiai dijodai zymiai brangesni.
> Impulsas 100nS, o koks pasikartojimas? beja labai jau mazas tas impulsas.
>
> Niekaip neislosiu ebay as kokio dioduko- matyt dar man per dideles sumos eina... :(

Pagal duomenis maksimalus pasikartojimas 1 khz. Apie tai klausiu, nes
pati schemulka veikia impulsiniu rezimu. Man reikia patikrinti imtuvo
dali, t.y. paziureti ar normaliai veikia stiprintuvai. Namie neturiu
tokio oscilografo, kuris parodytu 20 ns impulseli, todel ir kilo mintis
  ta galinga dioda tik su mazesne srove paleisti. Nesinori perlituoti
imtuvo foto diodo ir pakeisti kitu, pvz. nuo infraraudonu spinduliu
distancinio.

Reiks atsargiai pabandyti.