Tema: Re: reikaliukas su lazeriniu diodu
Autorius: Levas
Data: 2009-04-17 19:39:02
skaityk datasheeta, dali apie terperaturas ir silumines varzas. Dar tavo dioda reikes saldyti su kokiais peltje elementais. O siaip kiek skaiciau, ilgalaikiai dijodai zymiai brangesni.
Impulsas 100nS, o koks pasikartojimas? beja labai jau mazas tas impulsas.

Niekaip neislosiu ebay as kokio dioduko- matyt dar man per dideles sumos eina... :(

--
Bye, Levas