Tema: Re: kalkiu nuosedos
Autorius: Evaldas
Data: 2012-09-29 21:41:07
"Levas" <kazkur@pasbobute.com> wrote in message
news:k47e68$krd$1@trimpas.omnitel.net...
> tada prasom paaiskinti veikimo principa. Ir padaryti lygiagrecius testus
> su kontroline grupe (su dviem ciainykais).

Levai sita diskusija cia reguliariai kyla, buvau ir studentu daryta tyrimu
atsakaita ikeles ir pats galiu is savo praktikos tvirtinti veikia tas
daiktas, VEIKIA !
Kaip jau kazkas rase vienitelis dalykas kas yra cia loxatronisko, tai kaina.
As ant vamzdzio uzmoves su apvalius magnetus nuo garsiakalbiu (S30
koloneliu) ir to pakanka, kad arbatinukas nepriaugtu kalkem. Kalkes aisku
niekur nedingsta, bet jos nenuseda akmens pavidalu.

Pries >100 metu tik atradus garo katila tai jau buvo naudojama, tik
pamirsta.