Tema: Re: kalkiu nuosedos
Autorius: Levas
Data: 2012-09-29 17:36:08
tiriau as vandeni is grezinio pries ir po filtro. Gelezi rimtai nueme,
dar nueme kalci, bet ziauriai uzsotino natriu. Taciau tas natris kazkaip
nesijaucia ant skonio... bet aparatas parode, kad jo ten labai daug.
Gaila, bet spektrometras nerodo chloro... Daug natrio nera gerai.
Chloras kelia rugstinguma, o natris lygtai kraujospudi.

Kadangi neturiu siu metalu etalonu, tai negaliu pasakyti kiek ten
ml/litrui yra.  Etalonai brangus, o specializacija musu kitokia :)

Bye, Levas

--
Bye, Levas

--