Tema: Re: kalkiu nuosedos
Autorius: G.S.
Data: 2012-09-29 14:33:13
Na pavasari pastaciau tai iki siol arbatinuke kalkiu dar nera.Nezinau
ant kiek tas vanduo tinkamas gerti ale akmeni kramtyti kaip anksciau
nebenoriu.Nuo pavasario iki siol sunaudojau 3 maisus druskos.
Pajungimas truputi durnas to A-Star su tom plastamsinem jungtim ale poto
kai uzdejau naujas gumines tarpines is SKF ivadas varveti nustojo.Siaip
kaip aparatas tai veikia tikrai kokas neblogai.