Tema: Re: ARI
Autorius: Guru
Data: 2012-09-23 14:44:22
Sutinku parašyta aiškiai,- raidės tokios aiškios, žodžiai, net sakiniai
aiškūs, bet nei žodžio apie reikalo esmę:
1. Kas per per prietaisai, kad juos norima "šerti" iš akumuliatoriaus, kol
tas atiduos "visą dūšią", o tik po to jį krauti?
2. Ko norima pasiekti šitaip sudėtingai "šeriant" tuos prietaisus, t.y. koks
yra viso šio DAIKTO kūrimo tikslas?

"Signalizacija"  wrote in message news:k3mjs5$7ue$1@trimpas.omnitel.net...

O kas neaiskiai parasyta?
Kas yra ARI?
Kas yra du saltiniai? (manau ir taip aisku, kad ne vandens)
Kad vienas saltinis maitinamas is akumu? kitas ne?
Kad yra 24V kurie dingsta issikrovus akumams ir atsiranda vel jiems
pasikrovus?
Kad yra apkova, kuria reikia perjungt nuo vieno saltinio i kita issikrovus
akumams?
Kad reikai perjungimo mechanizmo, kuris nerytu eletros is akumu, kaip tai
daryt lementoriska 24V rele?
Nezinau ko dar aiskiau reikai surasyt?

Pamirsau tik parasyt, kad galia iki 1kW ir reikalas ne bankui skirtas