Tema: Re: ARI
Autorius: Gadaminas
Data: 2012-09-19 14:59:36
taip labai primityviai nepavyks, nes yra daug niuansu: sistemos svytavimas,
perjungimo laikas, atsparumas trikdziams ir t.t. Siaip tai valdikliukas, gal
net DIY , apkabintas valdymo irenginiais, kontaktoriais...

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:k3ae8l$n5b$1@trimpas.omnitel.net...