Tema: Re: ARI
Autorius: Evaldas
Data: 2012-09-19 14:24:24
Neaisku koks biudzetas. Jei nelabai skurdus yra automatiniu jungikliu su
pavaromis yra ir siaip jungikliu su pavaromis kurios srove vartoja tik
perjungimo metu. Yra netgi tiristoriniu bekontakciu komutatoriu kaip tik
tokiam tikslui. www.varicom.lt; www.socomec.lt
Tiristorini ir pasidaryt galima is palaidu tiristoriu ar keliu vnt. solid
state relay.