Tema: Re: Reikia pagalbos su RC siustuvo remontu
Autorius: Gadaminas
Data: 2012-08-20 07:57:43
matavimas aisku vyksta per kontroleriuka. Tai arba matavimui arba
siustuvelis lupa banguotai perdaug sroves del ko krenta itampa. Ir aisku dar
kazkur iki matavimo iejimo nekontaktas. tada ir menkai apkrovus, krenta
itampa matavimo taske ir primatuoja... Reiketu susirasti grandine, kuri
matuoja ta itampa. Kitaip neisivaizduoju kaip patvarkyti.

"Virginijus" <virginijus.v@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:k0rk6k$va$1@trimpas.omnitel.net...