Tema: Re: Reikia pagalbos su RC siustuvo remontu
Autorius: Virginijus
Data: 2012-08-19 19:01:44
Su kontaktais viskas gerai, aš ten jau 100 kartu prijungiau ir atjjungiau.
Pirmiausia įtarimas ir kilo dėl akumuliatoriaus arba kontaktų.  Arjungiau
kumuliatorių, matavau įtampą  ir pan. (ir ne kartą). Tada prijungiau įtampą
nuo laboratorinio maitinimo šaltinio. Manau su kontaktais ten viskas gerai,
nebent kur nors gilau. Buvau atidaręs , sunku ten ką suprasti :) O tie
kontaktai kur akumas jungiasi patys partasčiausi, kaip servo jungtis, kur
vidurinis laidas +, o kraštinis -. Ten net atvirkščiai prijungt neimanoma,
nes ant plokštes abu kraštiniai sujungti tarusavyje. Atrodo kad kažkas
rimčiau ten...

Virginijus