Tema: Re: Reikia pagalbos su RC siustuvo remontu
Autorius: Virginijus
Data: 2012-08-20 00:01:08
Man atrodo, kad ne dėl akumuliatoriaus neveikia. Tas pats siustuvas
pardavinėjamas ir su LiIo akumais komplekte (LiIo 2S 7.4 V/ 2800 mAh). Manau
jam jokio skirtumo, svarbu, kad būtų įtampa tinkama. As gi buvau prijungęs
jam įtampą nuo laboratorinio maitinimo saltinio - tas pats. Kai įtampa tokia
kaip akumo (apie 7V), ekrane rodo mažiau ribos ir išsijunginėja. Padavus
apie 8,5V, ekrane rodo arti ribos, bet siustuvas veikia. Dar keista, kad
ekrane rodo ne pasovią įtampą, o šokinėjančią 1V ar daugiau ribose. Iki
gedimo taip nebuvo.  Kazkas ten viduj sugedo, kad jis neteisingai tą įtampą
"mato". Man atrodo, kad softas gauna neteisingą info apie baterijos įtampą
ir dėl to išjungia viską. Ten galima per nustatymus pakeisti, kokiai įtampai
esant rodytu tuos pranešimus. Visą laika buvo nustatyta 6,8V. Po to, kai
pradėjo durniuoti, pakeičiau į 6,3V, dar vėliau į 6V. Kol softas supranta,
kad įtampa nėra per maža, viskas veikia. Bet kai tik jam atrodo, kad jau per
maža, prasiseda perspėjimai ir galiausiai išsijungia. Neaišku tik kas
sugedo, ar ta dalis kur matuoja įtampą ir paduoda info į softą, ar kažkoka
tarpinė dalis tarp akumuliatoriaus (kurio įtampa yra normali, virš 7 V) ir
kontrolerio ar kažko ten... Gal yra koks nors "saugiklis" kuris tą įtampą
pamažina neteisingai ir tada jau paduoda į  kontroleri... Žodžiu aš
nesigaudau elektronikoje tai gal ir nusišnekėjau :)

Dėl telemetrijos, tai jos nėra, nors ir "Super". Galima nusipirkti imtuvą,
kuriame įmontuotas telemetrijos duomenų siustuvas, tada reikia dar davikliu
parametrams stebėti ir prietaiso, kuris mokėtų juos parodyti
http://www.robbe.de/set-telemetry-box-plus-empfaenger.html Žodžiu, galimybės
yra, bet kainos nekrikščioniškos :)

Man kol kas nebuvo didelio preikio telemetrijai (mokiausi skraidyti su
kopteriais), tai nelabai domėjausi. Keisti visą sistemą irgi nepigai
kainuos, nes turiu imtuvėlių prisipirkęs. Ir šiaip, man jis patinka, aiškus
programavimas ir patogus rankose siustuvas. Jei nepavyks jo atgaivinti,
manau toki pat nusipirksiu vėl.

Virginijus