Tema: Re: LM2940OCT-5.0
Autorius: Levas
Data: 2012-07-25 22:34:42
> Kartais neverta į viską pernelyg tiksliai žiūrėt :P
> Ką manot, labai gerbiami protingieji kurmiai? :)

+- 10% kartais buna visai gerai. Va paleidau FPGA cipo LVDS isejimo bloka nuo 3.3V nors reikejo 2.5V. Veikia. O mega32 groja ant 12MHz prie tu paciu 3.3V, nors datasheete parasyta, kad prie tokiu MHz reiketu daugiau voltu.

Precizika reikalinga jei konstruoji kokias matavimo grandines. Ypac jei parametras pvz dalinamas kelis simtus kartu, pamatuojamas ir rezultatas perskaiciuojamas padauginant is tu paciu simtu kartu. Tada menkiausias pokyti keicia rezultata stipriai.

Nu dar tokie mano "nusizengimai" gal neleistine pramoneje, nes gaminant 1000 vnt gali dalis ir neveikti.

Bye, Levas