Tema: Re: LM2940OCT-5.0
Autorius: dpi
Data: 2012-07-25 16:49:39
Dar karta. Kiek ima mazeti? Nes dabar man itarimas kad autorius prikibo prie tu 4.97V, ar tiek irgi neleistina? T.y. jeigu mazinant Vin zemiau 6V, Vout susvyravo 0,03V ar tai jau blogai?
Jeigu 0,03-0,15V yra leistini tai reikia palaukti temos autoriaus patikslinimo, kad tikrai nukrenta zemiau leistinu ribu.
Jei grybauju, nepykit, ne elektronikas.