Tema: Re: LM2940OCT-5.0
Autorius: Kantega
Data: 2012-07-25 20:49:36
Gerbiamieji,
ačiū už jūsų diskusiją, kuri turbūt užves mus ant tiesos kelio :)
Paskatintas jos aš nuėmiau charakteristiką Vout(Vin), skaičius rasite apačioje.
Dpi matyt bandė išreikšti tokią mintį:
aš, visiškai klaidingai, maniau kad išėjimo įtampa yra konstanta, jeigu tenkinamos sąlyga, kad Vin=Vout+Vdrop@current.
low-dropout stabilizatoriaus veikimo principą turbūt geriau aprašytų teiginys, kad
išėjimo įtampa vis dar yra jai numatytose ribose, jeigu tenkinamos sąlyga, kad Vin=Vout+Vdrop@current. t.y neverta iš šito stabilizatoriaus tikėtis stabilumo ( :P ) dešimčių milivoltų ribose. Tam reikalingas precizinis stabilizatorius :)

Vin        Vout
4.8        4.73
4.9        4.83
5.0        4.90 (Vout jai numatytose ribose, minimali delta 0.1V)
5.1        4.90
5.2        4.90
5.3        4.91
5.4        4.91
5.5        4.91
5.6        4.91
5.7        4.92
6.1        4.92
6.2        4.93

Kartais neverta į viską pernelyg tiksliai žiūrėt :P
Ką manot, labai gerbiami protingieji kurmiai? :)