Tema: Re: Variklis valciai
Autorius: dzonis
Data: 2012-06-27 23:39:38
Vo sita uzskaitau, nes kai visi mes esame tokie protingi ,bet neisgalime
varikliuko uz 300 LT ipirkti ,o bandome konstruoti kokias tai nesamones ir
laikome save kietais - tai taip ir gyvename,bet esame kieti inzinieriai
,konstruktoriai,mechanikai ir dar bile kas viename asmenyje. Jeigu tai
hobis - pasidaryti paciam,o ne tikslas tureti funkcionalu daikta - kitas
reikalas, bet kai cia pateikiama mol neiperku ,o jus visi durniai ,kad
perkate toki paprasta daikta - tai juokinga, tokie protingi - neklausia
patarimu,o patys savo gudrumu naudojasi, ir jei nepardavineja savo
produktu - tai pasidaro patys be kvailu klausimu.

"bigT"  parašė naujienų news:jsfjcs$dfq$1@trimpas.omnitel.net...

As is tu kuris pirma pasidaryk pats, o pirk tik jei reikia greitai ir pats
negali pasidaryt...
Valciai varikli ir kazkada planavau darytis, bet pamastes ko man is jo reiks
ir kas gali gautis, nusprendziau geriau dirti ta darba uz kuri gaunu pinigus
ir nusipirkti varikli kaip priklauso.
O kas del akumo, Jenox 100Ah akumas, po 4 metu naudojimo, jau sunkiai
belaiko, ir pavelkiauti uztenka tik kokiai valandai.
Aisku jei tau reik tik nuo lelijos prie lelijos perplaukt, tuomet gal uzteks
elektrines dreles. Jei nori zvoejot ir pauliot +- normaliai tuomet reik ir
atitinkamo variklio bei akumo. O geriausiai kokiu 5arkliu benzininis
variklis.