Tema: Re: Variklis valciai
Autorius: spakainas
Data: 2012-06-27 13:30:10
Aš tai įsivaizduoju paprastai - imi variklį, ašį pailgini taip iki kokio
1-1.5 metro (čia jau reik galvot, ar virint ar kokį vamzdį užmaut,
suklijuot), ašies gale sabačini propelerį ir voila - įmerki taip 30
laipsnių kampu, nereiks jokių perexodų. Nu tvirtinimą susimeistravot
kokį nors dar reik, kad galėtum sraigtą iškelt iš vandens, sverto
principu, bo kitaip suvarysi lelijose ar į smėlį prie kranto priplaukęs.
O propelerio dydis tai suprantu pagal variklio apsukas daugmaž, čia
reiks eksperimentuot.