Tema: Ats.: Apmokejimas internetu?
Autorius: siGis
Data: 2012-06-23 11:02:09
Pasiziurejau DNB. Ten virtualus Mastercard. Turetu tikti. Ziuriu
kainas. Ten kazkokia pizdiunia. Korteles isdavimas 20Lt, saskaitos
aptarnavimas 20Lt, min suma 20Lt, dar kazkiek kainuos litu
konvertavimas. Tai kiek gi man is tikruju kainuos sudeliukas kurio
atliekamai funkcijai buvau suplanaves skirti iki 100Lt. Uz daigta
kuris turetu kainuoti apie 95Lt tektu pakloti apie 200Lt.  Ko tai
atbaido nuo pirkimo tokia aritmetika.

"PIC"  parašė naujienų news:js26oq$v9d$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu "virtuona", neapsimeta ji tikra VISA :) ebejui tinka,o vat pvz
lektuvo
bilietus neleido pirkti :(