Tema: Ats.: Apmokejimas internetu?
Autorius: siGis
Data: 2012-06-23 10:49:54
Ko gero nesigaus. Kiekio pasirinkimo langelis negyvas. Kiek irasiau
pries pora men. tiek dabar ir stovi. Nebent tolimesneje pirkimo
proceduroje atsirastu galimybe darasyti. Labai jau didelis
susidomejimas situ sudeliaku. Eiles po 4 men. ir kazkodel jau gana
ilga laika jie nesuorganizuoja is tikruju masines gamybos. Kainos taip
pat nelinke kelti. Zodziu kaip sovietmeti - deficitas ir eiles.

Be to pasiulyme kaina svarais. Gal kiek ir per brangiai gaunasi.
Nezinau.

"Signalizacija"  parašė naujienų

A jei 2 tuos raspberius pajamt?