Tema: Re: Klausimas del el generatoriaus
Autorius: niekas
Data: 2012-06-22 16:33:49
> O niekas ir neliepia imti Mustek. Ieškok naudoto kilmingo APC.
> Tuo labiau, kad jie įsijungia darbui iš akumuliatorių ir prieš tai
> nebūtina įjungti į 220V.
> Daug pigių UPSų to nesugeba.
>  > Gal koki dar protingesni varianta patartumete?
> UPS ko gero geriausias variantas.

La,

na cia daugmaz aisku, dekui.

radau ukyje kokio tai gamintojo PCM tipo smart UPSa. Darysiu is jo.
Jis pasileidzia be AC. Ir DC tik 12V. Aisku isejime sinusoide nekvepia.

Turiu ir APC 1000 smarta- aisku jo bonusas normali sinusoide, ale zaraza
jam dvieju akumu reiks- DC24 voltai.. Ir siaip mano poreikiams biski
owerkill'as.. Panaudosim kur protingiau..

Dekui uz patarimus.