Tema: Re: Klausimas del el generatoriaus
Autorius: niekas
Data: 2012-06-21 23:08:19
2012.06.21 20:59, Evaldas rašė:
> "niekas" <belekoks@belekur.lt> wrote in message
>
> Ne

> Jei kas jam duotu tai gal ir srebteltu, bet niekas neduos tiek kiek nori.

  O klausimas dar tokis- su salyga kad man ganetinai daznai - i menesi
karta ar pora prireikia tokio rezervinio saltinio, gal apsimoka isigyti pvz:

http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=76308

plius taip vadinama "gilaus iskrovimo" (na kur rybokai el valciu
variklius maitina) 100Ah akumuliatoriu ? Tik nezinau koks efektyvumas
situ kinietisku DC/AC keitikliu..

Nes nesinori pasitiketi kazkokiu ale Mustek UPSu su auto akumu....

P.S. siaip imciau generatoriu- bet dazniausiai man rezervinio AC
prireikia patalpose o ne lauke... Lauke palikt generatoriu- "kojos"
isdygs mygom..

Gal koki dar protingesni varianta patartumete?

Aciu