Tema: Re: trafu skirtumai
Autorius: arunazz
Data: 2012-06-16 11:56:14
Man labiau patinka tik 2 sylantys diodai vietoj 4.
Bet 2-guba apvija suvyniot siek tiek sudetingiau. Uztai darydavau su 4 diodais., nebent netycia rasdavau tinkama trafa ir is tingejimo panaudodavau 2 apvijas ir 2 diodus.
Ai dar prisiminiau - AT/ATX maitblokiai padaryti su 2 diodais, bet cia matyt svarbiau itampos kritimai/nuostoliai.