Tema: Re: trafu skirtumai
Autorius: KaroliS
Data: 2012-06-15 13:26:25
nors dabar jau galutinai susiveliau, sakykim tai paciai isejimo srovei ir
itampai 1 atveju reikalingas vielos ilgis(viju skaicius) yra 2x daugiau o
storis 2x maziau ar toks pat?

nes is principo kaip ir gaunasi kad per ta pacia viela tekes ta pati srove(1
atveju viena pusperiodi viena 'puse' apviju, kita pusperiodi kita 'puse'),
tai ir storis vielos turetu buti toks pats?

jei viskas taip, tuomet skirtumas lieka tik
1. 2x daugiau vielos , bet 2x maziau diodu ir nuostoliu ant ju.
2. maziau vielos , bet 2x nuostoliai ant diodu.

ar dar kazka praleidau?