Tema: Ats.: Apie numatyta senejima
Autorius: siGis
Data: 2012-05-17 22:44:59
Tai kad tokios tendencijos tiesiog akis bado. Jau labai seniai
pastebejau tai apie ka toje laidoje taip graziai pakalbeta. Ten gi
nesakoma kad taip daro visi. Bet akivaizdu kad visi turi tokia
galimybe. Pramones gamyba padare tokia pazanga kad kitaip ir buti
nelabai gali. Nedidele zmonijos dalis gali nesunkiai patenkinti visos
zmonijos poreiki tureti. Tik klausimas is ko gyvens likusieji jei
nedirbs. Gaminio amziaus trumpinimas ir yra vienas is budu suteikti
pragyvenimo saltini platesniam zmoniu ratui. Yra ir kitas budas -
darbo laiko trumpinimas. Bet sitas budas kol kas yra matyt per daug
eretiskas kad kas nors apie ji kalbetu. Visi kalba ir daro atvirksciai
..

Pas mane taip pat Sony trinitronas. Veikia nuo 98m. Dabar nebenaudoju.
Sugedes buvo, bet tik karta gal pries pora metu. Nusprogo kazkoks
nudziuves kondikas. Na Sony kaltinti gudravimu negalim. Bet pasakykit
man kur tas Sony prapuole - is po samsungu net nebesimato ir
negirdejau kad siulytu kazka idomaus. Samsungas lyg ir sudo nemala.

Taip pat 98m. Pirmas, naudotas, mano kompas. OS perinstaliavimai
maziau nei kas pusmeti. Luzimo pozymiai visa laika tie patys.
Perinstaliavimas 40Lt. Paaiskinimas - nepatyres vartotojas. Na ir
mokejau, kol neapsikentes ismokau ir suinstaliavau Win98 pats.
Problemu neliko. Kas galetu paneigti...
Nesenai kalbejau su pramoniniu programuotoju. Sake kad buvo du atvejai
kai sugebejo atkapstyti kitu iprogramuotus 'gedimus'. Gamykla,
pavyzdziui, dirba pora metu be problemu. Paskui pradeda darytis kazkas
keisto. Atvaziuoja programos kurejas prisijungia kompa, pusdieni
apsimetineja kad labai kietai dirba ir issiveza kruva pinigu.
Vyrauja nuomone kad Siemens yra geras, patikimas gamintojas. Labai
stipriai tuo abejoju ir kol kas dar nedrasiai sakau kad tai yra sudo
malunas.
Apie visokius elektrinius irankius uz vidutine kaina nera ka net ir
kalbeti. Kruvos konstruktyviai padarytu taip kad isipaisytu i
garantijos pabaiga. Nors yra labai neblogu ir uz pacia maziausia
kaina.
Apie Japoniskas masinas vienu metu buvo paplitusi nuomone kad kol
vaziuoja tol vaziuoja, kai prieina riba pradeda viskas byreti. Per
pora metu gali ir trecdali masinos tekti pakeisti. Nors siaip vaziuoja
ilgai.

"Evaldas"  parašė naujienų news:jp37nq$iag$1@trimpas.omnitel.net...

"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
> Raskit man dabar toki gamintoja.....

Pas mane kaime puikiausiai veikia ir gest net nesiruosia Sony
Trinitronas
pirktas 2000m, pas mama irgi panasaus amziaus.
Kaimynu vaikaims kaip atidaviau 1999 m pirkta kompa dar PIII ir su LG
monitoriumi taip tebeveikia.
Nereikia cia samokslu teoriju kurt. Juk jei subyres tavo daiktas x
gamintojo
ir dar isgirsi, kad pas bendradarbi ir kaimyna irgi x gamintojo
sugedo, tai
ko gero nebepirksi x gamintojo ?
Zmones gi nelabai perka Pezo, Reno ir kitu kas baigiasi "o". Net ir
durnas
is savo klaidu pasimoko, jei nepavyksta pasimokyt is svetimu.